پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
تیپ های جذاب پاییزی برای پسر بچه ها
نوشــــته شــده در یک شنبه 5 آذر 1396
بازدیــــد : 27361
نویســـنده : مدیریت شیکسون

تیپ های جذاب پاییزی برای پسر بچه ها

وقتی که پسر کوچکتان می خواهد که تمام روز و شب را مانند یک شورشی (که واقعا هم هست) بازی کند، بنابراین حقش است که برایش تیپ هایی خیلی روی مد و دوست داشتنی تهیه کنید. جیمز دین کوچک شما همیشه مشغول و همیشه در حال حرکت است و برایش مهم نیست که هوا چقدر سرد است .

 

لطفا ادامه مطلب را مشاهده بفرمایید .


:: برچســـب‌ها: فروشگاه شیکسون ,



نمایش چند تیپ پاییزی دوست داشتنی برای دختر بچه ها
نوشــــته شــده در یک شنبه 5 آذر 1396
بازدیــــد : 25707
نویســـنده : مدیریت شیکسون

ما شیک ترین و روی مد ترین تیپ های دختربچه ها را جمع آوری کرده ایم. خیلی دوست داشتنی هستند! همه ی این ها ، حتی از من و شما هم بیشتر روی مد هستند!

کلاه خیلی دوست داشتنی و ترکیب خوب رنگ ها

 

 

ادامه ی مطلب و سایر عکس های جذاب 


:: برچســـب‌ها: فروشگاه شیکسون ,



جدیدترین مدل کیف درفروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 3190
نویســـنده : مدیریت شیکسون

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 1001

شیکسون

معیارها و پارامترهای زیادی در انتخاب و خرید یک کیف موثرند. معیارهایی که با توجه به سلیقه‌ی افراد مختلف با هم فرق می‌کند. اگر به دنبال کیفی با ابعاد مناسب، رنگبندی شیک و زیبا جادار و سبک هستید ما این کیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول دارای جنس عالی چرم بوده و تکمیل کننده استایل شما می‌باشد.

قیمت: 89,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دستی زنانه چرم مدل 2015

شیکسون

زیبایی ظاهری و رنگ‌های پر کاربرد خاص در کنار جادار بودن این کیف، دلیل مناسبی است که تاکنون توانسته طرفداران بی‌شماری داشته باشد. کیف‌هایی با رنگ‌های روشن را شما می‌توانید به راحتی با کفشی همرنگ و لباس‌هایی با رنگ تیره استفاده نمایید و ست زیبایی را پدید آورید. این کیف دارای بند بلندیست که امکان استفاده از کیف را آسان می‌نماید. این کیف از چرم با کیفیتی عالی تهیه شده است.

قیمت: 107,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دستی زنانه چرم مدل 2016

شیکسون

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که همواره وسایل زیادی دارند و باید در مکان‌های مختلف آن‌ها را همراه خود داشته باشید، مسلماً باید کیفی مناسب و جادار داشته باشید. این کیف علاوه بر جادار بودن دارای ظاهری ساده و لی زیبا می‌باشد. در سه نگ زیبا مشکی و عسلی و زرشکی در این سایت موجود می‌باشد.

قیمت: 105,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 2007

شیکسون

یک کیف سبک و راحت برای همراهی شما در کنار فعالیت‌های مختلف. این کیف از جنس چرم بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشد. ابعاد مناسب و داشتن فضای کافی از مزیت‌های این کیف است. این محصول در سه رنگ مشکی و عسلی و زرشکی موجود می‌باشد.

قیمت: 95,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف پاسپورتی زنانه چرم مدل 1039

شیکسون

کیف‌های پاسپورتی از مدل‌ کیف‌های محبوب بوده که با تمامی استایل‌ها قابلیت ست شدن را دارد. این کیف از جنس عالی چرم بوده و از فضای مناسبی برای قرارا دادن وسایل مورد نیاز ما برخوردار می‌باشد. در 3 رنگ پر کاربرد در این سایت موجود بوده و برای داشتن یک استایل روزمره شیک و زیبا بهترین انتخاب می‌باشد.

قیمت: 79,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کیف دوشی زنانه چرم مدل 2014

شیکسون

کیف یکی از لوازم جانبی ضروری است که در طول روز وسایلمان را جا به جا می‌کند. این کیف با طرح ساده ولی شیکی که دارد انتخاب مناسبی برای خانم‌های مشکل پسند است زیرا به راحتی می‌توانند با هر پوششی آن را ست نمایند. دارای جنس عالی چرم بوده و در سه رنگ‌بندی موجود می‌باشد.

قیمت: 115,000 تومان

خرید از شیکسون