پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
بازدیــــد : 4403
نویســـنده : مدیریت شیکسون

دانلود پکیج کامل کتابهای باستان شناسی چشم طلایی,گنج باستان,میراث زرین,اسرار و نشانه ها,رمزیابی و رمزگشایی جوغن ها,سکه های قدیمی

در این پست دانلود پکیج کامل کتابهای باستان شناسی چشم طلایی,گنج باستان,میراث زرین,اسرار و نشانه ها,رمزیابی و رمزگشایی جوغن ها,سکه های قدیمی و ... رو برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه کامل و جامع کتابهای الکترونیکی کمیاب باستان شناسی شامل کتاب گنج یابی چشم طلایی - کتاب میراث زرین - کتاب آیین تدفین - درباره قبر مقبره و گوردخمه ها های پادشاهی و ... میباشد . امیدوارم از خرید و دانلود این کتابها لذت ببرید .

 

در این پست دانلود پکیج کامل کتابهای باستان شناسی چشم طلایی,گنج باستان,میراث زرین,اسرار و نشانه ها,رمزیابی و رمزگشایی جوغن ها,سکه های قدیمی و ... رو برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه کامل و جامع کتابهای الکترونیکی کمیاب باستان شناسی شامل کتاب گنج یابی چشم طلایی - کتاب میراث زرین - کتاب آیین تدفین - درباره قبر مقبره و گوردخمه ها های پادشاهی - کتاب اسرار و علائم و نشانه های کهن - کتابهای علوم غریبه و طلسمات - کتاب نمادها سمبل ها علامت ها و نشانه ها - کتاب جوغن ها رمزیابی و رمزگشایی نشانه های گنج و دفینه - کتاب سکه های قدیمی ایران سکه شناسی - کتاب جوغن شناسی - تصاویر و عکسهای آثار و نشانه های واقعی - کتاب روابط میان سفال و تدفین - کتاب عصر آهن - کتاب اجسام باستانی - کتاب عتیقه شناسی - کتاب رمزنامه گنج ور گنج خدایان - کتاب درباره تپه های خاکی تومولوس ها - کتاب شاقول ابن سینا و چندین کتاب باستان شناسی دیگر . این مجموعه که شامل 21 کتاب می باشد در سایت های دیگر با قیمت ها نجومی به فروش میرسد ولی شما اینجا میتونید با تخفیف ویژه و فقط 60 هزار تومان کتابها را خریداری کرده و دانلود کنید . در پایین لیست کامل کتابها رو نوشتم . اگر بخواهید اقدام به خرید تکی کتابها بکنید باید نزدیک به 2 میلیون تومان خرج کنید !!!

 

ادامه مطلب و دانلود فایل 


:: برچســـب‌ها: فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی ,



دانلود Word طرح توجیهی آموزش بازاریابی زیره و زرشک
نوشــــته شــده در دو شنبه 7 دی 1394
بازدیــــد : 3272
نویســـنده : مدیریت شیکسون

دانلود Word طرح توجیهی آموزش بازاریابی زیره و زرشک

بازاریابی و بازارسازی برای دو محصول ( زیره و زرشک ) همچنین معرفی پتانسیل های این دو محصول برای صادرات و روش ها و گونه های کشت در یک مقاله ی کاملا اختصاصی .

برای افزایش صادرات غیر نفتی ، دولت از کسانی که در بخش صادرات غیر نفتی فعالیت داشته باشند ، حمایت خواهد کرد . در این مقاله شما با اصول بازاریابی و بازار سازی دو محصول اصیل ایرانی ( زیره و زرشک ) آشنا خواهید شد . تا بتوانید گام هایی رو برای فروش بی نظیر این دو محصول بردارید .

دانلود کنید 


:: برچســـب‌ها: بازاریابی زیره بازاریابی زرشک گونه های مختلف زرشک ,



خرید و دانلود کتاب آردوینو Arduino For Dummies
نوشــــته شــده در دو شنبه 7 دی 1394
بازدیــــد : 2539
نویســـنده : مدیریت شیکسون

خرید و دانلود کتاب آردوینو Arduino For Dummies

آردوینو در اصل یک برد میکروکنتر AVR بسیار ساده‌ست ولی با کاربردهای زیاد! این برد یک پلتفرم Open Source هست برای پیاده سازی مدارهای الکترونیکی متنوع. این برد همچنین شامل محیط توسعه و زبان برنامه اختصاصی هم می‌شه و شما می‌تونید بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف از این زبان و محیط استفاده کنید.

چه کسانی باید آردوینو رو بشناسند؟قیمت پایین و سادگی کارکردن با این برد باعث شده که افرادی زیادی پروژه‌های مختلفی رو با آردوینو اجرا کنند و البته طرفدار‌های آردوینو به مهندسین الکترونیک محدود نمی‌شه.کافیه شما با مفاهیم اولیه الکترونیک و برنامه نویسی آشنا باشیدآردوینو بهترین انتخاب برای برنامه‌نویس‌هایی هست که به یادگیری الکترونیک علاقه دارند. زبان برنامه نویسی آردوینو نسبت به سایر زبان‌های با کاربرد مشابه بسیار قابل فهم و خوانا می‌باشد.

دانلود کنید 


:: برچســـب‌ها: آردوینو الکترونیک فروش کتاب پایان نامه ,